🚨 Masz zespół, ale czujesz się, jakbyś wszystko robił sam.
📉 Wiesz, że brakuje struktury – ale nie masz czasu jej zbudować.
Jeśli czujesz, że Twoja firma lub zespół nie działa bez Ciebie, ludzie ciągle pytają o to samo, a Ty nie masz czasu, żeby zająć się tym, co naprawdę ważne — jesteś w dobrym miejscu.
Wdrażam MODEL ORGANIZACJI, który ściąga z Ciebie ciężar wiedzenia i robienia wszystkiego samemu.
Im więcej prostych wytycznych w organizacji, tym mniej zależy od ludzi i starania, a więcej od systemu operacyjnego.
Pracownicy nie tracą czasu na wymyślanie koła od zera - korzystają z najlepszych praktyk, powtrzalnie i skutecznie.
Zamiast gasić pożary (i przybiegać z tym do Ciebie), skupiają się na jakości, zadowoleniu klienta i terminowości.
Przyczyny pożarów stają się jasne, więc można zapobiegać zamiast tylko je gasić.
Spotkania mają agendę, a omawiane na nich są kluczowe mierniki i statusy (celów lub projektów). Zespół ma jasne informacje, zauważa i priorytetyzuje problemy, a nastętnie strukturyzuje je i rozwiązuje
Sprawdź, od czego najlepiej zacząć:
Model organizacji, lub inaczej system operacyjny, to zestaw narzędzi (niekoniecznie IT), które sciągają z Ciebie ciężar prowadzenia organizacji i pozwalają Twoim liderom i pracownikom wziąć odpowiedzialność za ich fragment organizacji.
Model organizcaji:
wprowadza rytmy spotkań i rozliczalność,
większa decyzyjność i zaangażowanie pracowników,
kaskadowo wprowadza skupienie na rezultatach i celach na każym stanowisku,
wprowadza kierunek, automonię i samodzielność u pracowników i liderów.
Pierwszy krok, żebyś odzyskał kontrolę i sterowalność.
To cały pakiet operacyjny: mierniki, cele, wyzwania i na końcu spotkania, które umożliwają odzyskanie kontroli nad operacjami.
Ludzie robią to samo na 3 różne sposoby bez synchronizacji?
Tu porządkujemy proces kliencki, żeby zespół wiedział jak pracować, a Ty miał(a) czas na firmę, nie na gaszenie pożarów. Szybko mapujemy procesy, identyfikujemy optymalną ścieżkę oraz przeszkody i analizujemy je, aby ich rozwiązanie stało się proste.
Każdy ma zadania, ale nie każdy wie, za co naprawdę odpowiada. To pozostawia wiele "szarych obszarów", które na końcu zawsze spadają na ciebie. Tu synchronizujemy zespół: od właściciela, przez liderów, po pracowników.
Za pomocą 3ch warsztatów, definiujesz model swojej organizacji (jak franczyzę), kawałek po kawałku.
Przestajesz być jedyną osobą, która rozumie wszystko.
Synchronizujesz liderów, aby realizowali Twoją wizję
Kierujesz organizacają.
Stopniowo wychodzisz z operacji.
Zauważalnie mniej czasu spędzanych w operacjach,
Zaangażowani i asertywni pracownicy, którzy znają priorytety i przeszkody na ich drodze,
Mniej pożarów, a więc więcej przestrzeni mentalnej w głowie na ważne tematy w pracy lub poza pracą.